tag10.nl

Dé trend van het moment voor moderne websites

Live Chat uitbesteden

Zoals je van mij gewend bent, laat ik mezelf niet beperken tot één specifiek onderwerp. Ik behandel maar al te graag de nieuwste trends, ongeacht het vakgebied of de branche. Meestal behandel ik een trend waar ik op dat moment in contact mee ben gekomen. Daarom ga ik het vandaag uitgebreid hebben over dé trend voor websites. Aan de hand van deze trend kun je de moderne websites van de ouderwetse onderscheiden. Ik heb het namelijk over een handige tool die inmiddels al bijna onmisbaar is voor een degelijke website. Ben je benieuwd wat dé trend van het moment voor moderne websites is? Ga er dan maar even goed voor zitten!

Grootste irritatie online

Voor ik ga uitleggen wat de trend van het moment is op het gebied van tools voor websites, moet ik eerst de grootste online irritatie bespreken. Ik heb het natuurlijk over een slechte klantenservice. Er is (bijna) niets anders dat op zo’n manier het bloed onder je nagels kan halen als een slechte ervaring met de klantenservice van een website of webshop. Je kent het vast wel. Uren hang je aan de telefoon om een vaag antwoord te krijgen op de vraag. Of je hebt een eindeloos contactformulier ingevuld waarbij je aan het einde eigenlijk niet eens meer weet wat je vraag was. Ja, dat is echt de grootste online irritatie van deze eeuw. Gelukkig is er een oplossing.

Live chatten met medewerkers

De oplossing voor die vervelende ervaringen en het lange wachten op een duidelijk antwoord komt in de vorm van een chatfunctie. Hierdoor is het ineens mogelijk om live met een medewerker te chatten. Ik stond echt versteld van deze chatfunctie. Binnen een paar minuten had ik mijn vraag gesteld, kreeg ik antwoord en kon ik gewoon verder gaan met shoppen. Deze tool om te chatten, oftewel Live Chat, is echt dé trend van het moment onder de moderne webshops. Daarom wordt soms de Live Chat zelfs uitbesteed aan een extern bedrijf. Live Chat uitbesteden is heel populair onder de moderne websites, omdat je daarmee praktisch altijd bereikbaar bent.

Live Chat uitbesteden klinkt erg onpersoonlijk, maar de webshop eigenaar heeft altijd het laatste woord. Als bezoeker merk je trouwens niet eens of er sprake is van Live Chat uitbesteden. Er zit altijd een deskundig persoon aan de andere kant van het scherm. Om je verder op weg te helpen, hoeft de chatmedewerker namelijk niet bij het bedrijf te werken. Wanneer de medewerker verstand heeft van het onderwerp en bekend is met de website, dan merk jij daar echt helemaal niets van. Je zou dus zelfs kunnen zeggen dat Live Chat uitbesteden dé trend van het moment is onder de moderne websites.

Exit mobile version